DDEK Android Türkçe Uyarlaması (1.8.3)

Android sürümünün Ana Menü ekranı

Refii Kuriyama sayesinde çevirimiz Android’e uyarlanmış bulunmakta, bize de bu sürümü sizinle paylaşmak ve nasıl yükleyeceğiniz anlatmak kalıyor.

Talimatlar:

  • Şu bağlantıdan cihazınıza uygun olan sürümü indirin:
  • Cihazınızın güvenlik ayarlarından bilinmeyen kaynaklardan uygulama yüklemeye izin verdiğinizden emin olun.
  • Yükleme sırasında Play Protect uyarısı alırsanız “Yine de yükle” seçeneğine dokunun.
  • Oyunu açmadan önce Uygulama İzinleri’nden DDEK’ye Depolama izni vermelisiniz. Aksi takdirde gri bir hata ekranı alacaksınız.
  • DDEK’yi Android’de oynamaya hazırsınız!


Çeviride herhangi bir kusurumuz olduysa affola. Görüş, öneri ve şikayetlerinizi lütfen Discord kanalımız üzerinden veya bakayumeceviri@gmail.com adresine bildirin.

205 Responses to DDEK Android Türkçe Uyarlaması (1.8.3)

  1. Bolu boki seven bir human dedi ki:

    Merhaba ben indirdim ama bende “paketin ayrışmasında bir sorun oluştu” yazıyor bu hatayı nasıl düzeltebilir im?

    Liked by 1 kişi

  2. Bolu boki seven bir human dedi ki:

    Hmm tamam o zaman iyi günler

    Beğen

  3. Sude dedi ki:

    Birşey söylemek istiyorum uygulamayı indiricem ama indiremiyorum çünkü saçma birşey çıkıyor ve aynı zamanda benim telimden indiriyorum ama inmiyor

    Beğen

    • Ecciel dedi ki:

      Bu verdiğiniz ayrıntı size yardım edebilmemiz için yeterli değil maalesef. “Saçma bir şey”den kastınız nedir? Android’in .apk uzantılı dosyalar indirilirken verdiği uyarı mı yoksa bir şey mi? Telefonunuza inmemesinin gördüğünüz kadarıyla sebebi ne? Bunları bilmemiz gerekir.

      Beğen

      • ssurgea dedi ki:

        Ee bende int bağlantınızı kontrol ediniz yazıyor

        Beğen

      • Ecciel dedi ki:

        Evet, maalesef böyle bir hata ile karşılaşıyorsunuz. Uyarlamayı hazırlayan arkadaşımızın Drive hesabı siber saldırıya maruz kaldığı için bağlantılar devre dışı. Yeni bir habere kadar bekleyin veya JoiPlay yöntemini kullanın.

        Beğen

      • Duru dedi ki:

        Şey monika yı nasıl siliyoz¿

        Beğen

  4. Lilxwq dedi ki:

    Gerçekten çok teşekkürler

    Beğen

  5. mizusuki028 dedi ki:

    Şey link’e bastığımda direk Drive ı açıyor-
    Yani- ne yapmam gerekir daha doğrusu bir şey olurmu? Ne yapmam gerekiyor. . Yardımcı olursanız çok sevinirim-

    Liked by 1 kişi

    • Ecciel dedi ki:

      Drive açılınca sağ üst köşede indir butonu olacak aşağı yönü gösteren bir ok şeklinde, ona tıklarsanız indirebilirsiniz.

      Beğen

  6. Bir oyuncu dedi ki:

    Abi iyi sonu nasıl yapacağız?

    Beğen

    • Silentcryyy dedi ki:

      İyi sona ulaşmak için bütün karakterlere şiir yazman gerekiyor diye biliyorum. Ama bu 1 oyunun içindemi yoksa birsürü oyunun içindemi -oynayıştan bahsediyorum- emin değilim.

      Beğen

    • Muhammedemin2408@gmail.com dedi ki:

      (oyunu steam uzerinden oynayanlar için)
      steam’a gir doki doki’ye sağ tıkla yerel dosyalar olacak oradan game’ye tıkla sonra firstrun adlı dosyayı sil sonra oyuna gir ilk şiir yazma gününde kaydet istediğin birine şiirini yaz sonra sayoriye seni seviyorum dediğin zaman seni seviyorum der demez kaydettiğin zamana geri donup oncekinden başka birine siir yaz sonra ilerleyince sayoriye tekrar seni seviyorum diyip ilk siir yazdığımız güne geri dön en son kalan kisiye siir yaz ve normal ilerle gerisinde monikayı sil sayori ile konuscan oyun tekrar baslayınca iyi son bu sondada bi mektup okucan.

      Beğen

  7. Osana_Najimi dedi ki:

    Ben indiriyorum herşey tamam ama tam bitecekken uygulama yüklenemedi diyor, depolama alanımda yeteri yer var oysaki. Ne yapmam gerekiyor?

    Beğen

    • Ecciel dedi ki:

      Uygulama cihazınızla uyumsuz olabilir. Cihazınızın modeli ve Android sürümünüz nedir?

      Beğen

      • Osana_Najimi dedi ki:

        Uygulamayı 2. Kez indiriyorum ve gayet uyumlu. Sanırım telefonumda bir arıza çıktı, linkler gelince indirmeyi deneyeceğim. İlgilendiğiniz için teşekkür ederim.

        Beğen

      • Yunus Emre dedi ki:

        Oyunu yükledim de karakterler konuşmuyorlar bunun sebebi nedir hugolayı izlerken karakterler konuşuyor du benim başıma mı geldi bug gibi birşey mi yardımcı olursanız sevinirim

        Beğen

      • Ecciel dedi ki:

        Bunun sebebi Hugola’nın oyunun bilgisayar sürümüne dublaj modu kurması, esas oyunda herhangi bir seslendirme bulunmaması, bizimde sadece esas oyunun metin çevirisini yapan çeviri ekibi olmamızdır.

        Beğen

  8. Emre dedi ki:

    Linke bastığım zaman bir e-posta seçtim ve “doküman eşleşmiyor ve internete bağlı olduğunuzdan emin olun” diyor bunun neden gösteriyor.

    Beğen

    • Ecciel dedi ki:

      Evet, maalesef böyle bir hata ile karşılaşıyorsunuz. Uyarlamayı hazırlayan arkadaşımızın Drive hesabı siber saldırıya maruz kaldığı için bağlantılar devre dışı. Yeni bir habere kadar bekleyin veya JoiPlay yöntemini kullanın.

      Beğen

  9. Mon!k@xhayranı dedi ki:

    Merhaba ben indirirken driveye atcak ama atmıyor dokümana erişilemiyor internet ınızı kontrol ediniz diyor ama internetim gayet var bu hata nası düzeltilir?

    Beğen

    • Ecciel dedi ki:

      Evet, maalesef böyle bir hata ile karşılaşıyorsunuz. Uyarlamayı hazırlayan arkadaşımızın Drive hesabı siber saldırıya maruz kaldığı için bağlantılar devre dışı. Yeni bir habere kadar bekleyin veya JoiPlay yöntemini kullanın.

      Beğen

  10. Yanchan dedi ki:

    Link mi yok yoksa ben mi göremiyorum

    Beğen

  11. jennierubyjane dedi ki:

    merhaba ben bunu yüklemeye bastım her şeyi yani talimatları yaptım ama link yok ve yüklenmiyor bu yüzden umarım kısa sürede duzeltirsiniz

    Beğen

  12. İsimsizim dedi ki:

    İndirme tuşu yok mk.

    Beğen

  13. A demeyi seviyom dedi ki:

    İndirme tuşu yok?

    Beğen

  14. Yağız dedi ki:

    Ne zaman linkleri paylaşırsınız, tahmini bir süre verebilir misiniz?

    Beğen

    • Ecciel dedi ki:

      Maalesef bu konuda bir bilgi yok, Refii Kuriyama’dan haber bekliyoruz.

      Beğen

      • Yağız dedi ki:

        Dosyaları başka bir pc veya flash üzerinden size aktarsa ve sizde siteye yükleseniz?

        Beğen

      • Ecciel dedi ki:

        Dosyaların kendisi onun bilgisayarında bulunmuyormuş. Biz de ekstradan indirmedik, direkt onun bağlantısını yerleştirmiştik. Bu sebeple biz de yenileme yapamıyoruz. Haber bekliyoruz ondan mecburen.

        Beğen

  15. Seda nur dedi ki:

    Merhaba acaba bağlantılar ne zaman
    Gelir? Bu belli mi? Yada uzun sürer mi?
    Biliyor musunuz şimdilik?…

    Beğen

  16. yaoi dedi ki:

    bende pc varda pcye nerden indirebilirim bu oyunu

    Beğen

  17. Ruken dedi ki:

    Ben indirdim ama bende apk olarak değil bin dosyası olarak indiriliyor napmam gerek?

    Beğen

  18. Nağmı değer gariban dedi ki:

    Merhaba hocam monikayı mobil de nasıl siliyoruz oynuyordum tam sayori yi intihar ederkenki yerde kaldım aklıma geldi monikayı silmezsem nolur benim telefon samsung girdim telefonun kendi dosyalardan açamıyom zarchiver falan indirdim açamıyom, file manager uygulaması indirdim bi 5 tane hiçbiri dosyalarını açamıyor. hani nasıl açabilirim dosyaları söylerseniz çok iyi olur dosya açmanın yolu yoksa dosya silmedende ben gavatlık yaptım diye kendi kendini siliyormu monika onu söyleyebilirmisiniz

    Beğen

  19. ikra dedi ki:

    aktivite seç diyor ne yapmaliyim?

    Beğen

  20. Sefer dedi ki:

    Uygulamayı yüklüyorum ama ingilizce şekilde bu durum mobil için uygun değil yazıyor

    Beğen

  21. Demir dedi ki:

    Tam ekran oynama şansım var mı ?

    Beğen

  22. Eren dedi ki:

    Hocam oyunda seslendirme yok bilgisayar sürümü gibi seslendirme ne zaman eklenir android sürümüne?

    Beğen

  23. Kazutora dedi ki:

    Merhaba ben indirecegim sirada drivei aciyor ve indirmeye acikcasi korkuyorum bir sey olur diye drivedan indirmesini bekleyim mi yani guvenilir mi drivedan indirince ne yapacagim

    Beğen

    • Yui dedi ki:

      Drivedan indirebilirsin güvenlidir korkmana gerek yok yükleyince açıp kurman gerekiyordu

      Beğen

      • Anonim dedi ki:

        Monikayı söylemiyoruz.(resmi 10 da olmuyur galiba veya bir sorun var anlamadım veyahut ben başaramadım)

        Beğen

  24. yaoi yuri dedi ki:

    merhabalar bu uygulamayı indireceğim fakat bu zararlı olabilir diye bir uyarı çıktı açıkçası korkuyorum telefonum yeni olduğundan bir şey olur mu diye soracaktım da

    Beğen

  25. Yui dedi ki:

    Şey selam ben ilk başta indirmiştim fakat açtığımda siyah ekran vardı ve çıkınca durduruldu hatası veriyordu o yüzden sildim tekrar yüklemeye çalıştığımda ise yüklenmedi yardım edermisiniz

    Beğen

    • Ecciel dedi ki:

      Lütfen öncelikle bu sayfadaki bilinen sorunlar ve yükleme talimatlarını okuyunuz. Bu sorun genellikle gerekli izinleri DDEzk uygulamasına vermemenizden kaynaklanmaktadır. Baktınız işe yaranıyor yazdığımız talimatlar, lütfen cihaz modelinizi yazınız.

      Beğen

  26. Kerem dedi ki:

    Bej biraz oynadım herşey sorunsuzdu sayori öldükten sonraki natsuki yuri kavga ediyordu kaydetmeye çalışınca hata verdi yardım adermisiniz

    Beğen

  27. İbrahim dedi ki:

    Oyunu indirirken belli bir kısmı iniyor ondan sonra hata veriyor inmiyor yasak/yasal değil gibi bir şey yazıyor neden oluyor böyle bir şey

    Beğen

  28. Devrim dedi ki:

    Merhaba ben oyuna girdim ama karakterlerin sesi yok. Ne yapmam gerekiyor?

    Beğen

  29. Devrim dedi ki:

    Merhaba ben oyuna girdim ama karakterlerin sesi yok. Ne yapmam gerekiyor??

    Beğen

  30. victor dedi ki:

    bende yarıda kesme yapıyor habıre pc

    Beğen

  31. Oyunun sonunda monikanın söylediği şarkı ingilizce deyil başka bi dil ? Düzeltirmisiniz

    Beğen

  32. Zegusa Sensei dedi ki:

    Ya merhaba doki doki yüklemek istiyorum fakat dökümana ulaşılamadı diyip duruyor bunun sebebi nedir? Erken cevaplarsanız mutlu olurum 🙂

    Beğen

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s